En evighet siden

Categories Ikke kategorisert

Planen var egentlig å stå opp klokken 08.00 å dra rett på trening. Jeg elsker å trene tidlig, da jeg alltid har treningssenteret så og si helt for meg selv. Mitt behov for å trene tidlig og sove lenge krasjer selvfølgelig, så jeg kom meg ikke på trening før nærmere halv 1. Behovet for søvn var tydeligvis sterkere enn å stå opp tidlig, så da ble det sånn.

Utenom trening har jeg kun slappet av i solen. Jeg kan ikke huske sist det var noe annet enn regn og vind her i Tønsberg, det føles ut som en evighet. Jeg sjekket værmeldingen og det er selvfølgelig meldt regn allerede imorgen, og det var derfor viktig å få litt farge på kroppen når jeg først har mulighet. 


 

Next – Tønsberg for litt shopping. Vi bloggees ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “En evighet siden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *