Et fyllekaos

Categories Ikke kategorisert

Sorry for no blogging, jeg vet dere har hørt det før. Jeg går vel snart tom for unnskyldinger, men denne gangen føler jeg at jeg har en god en. Jeg vet ikke hvor det gikk galt på lørdag, men kvelden ble ikke som planlagt. Jeg vil faktisk si at jeg er en av få som har veldig kontroll når det kommer til alkohol. Det er ikke noe jeg hater mer enn å være alt for full, det er utrolig lite sjarmerende og du gjør ting du ellers aldri ville gjort. Akkurat derfor drikker jeg meg aldri alt for full, trodde jeg selv i alle fall. 

Vi kan si det sånn at jeg var ikke alene i dette fyllekaoset, og det endte med at vi alle mistet hverandre. Husnøkler ble også borte, og Sofie ble stående alene på Oslo S med 10% strøm. Vanligvis er det bare å sjekke inn på hotell, men alle hotellene i Oslo var tydeligvis helt fullbooket. Jeg skjønner at en full gråtende jente ikke var det de ønsket seg klokken 03.00 natt til søndag, men litt mer hjelpsom kunne de vært. HELDIGVIS fant jeg meg en snill taxisjåfør som måtte kjøre meg helt til Drammen, noe som var veldig billig en lørdagskveld. Man lærer heldigvis av sine feil, og det har jeg virkelig gjort denne gangen. Det var ikke særlig kult å stå alene på Oslo S midt på natta uten noen steder å sove. 

 

Som dere sikkert skjønner var jeg heller ikke i form til å blogge i går. I dag er det heldigvis en ny uke med nye muligheter. Jeg skal tilbake til Trondheim i natt, noe som blir veldig deilig men samtidig ikke. Det skal bli godt å komme tilbake til rutiner og ikke minst SUNN MAT OG TRENING ♥ Samtidig som det kommer til å bli utrolig kjedelig å legge fine folk og sommeren bak seg. 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Et fyllekaos

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *