Nå angrer jeg

Categories Ikke kategorisert

Jeg kom tilbake til Trondheim for 2 dager siden og jeg har allerede lyst å dra tilbake til Oslo. Jeg har hatt så mange muligheter til få skaffe meg billett til Findings, men jeg har ikke orket. Nå sitter jeg her som en liten drittunge å angrer som bare det. Jeg har vel ikke lov til å klage når jeg lot muligheten gå fra meg, men det er vel lov til å angre? En ting er sikkert, snap skal ikke sjekkes i løpet av helgen. 

Jeg har uansett så utrolig mye å gjøre hjemme i Trondheim, så det var vel for det beste at jeg ikke kjøpte billett. Jeg kan jo dra på kino, spise masse smågodt, spise masse mat og trene. MYYE bedre enn findings, ikke sant? 

8 kommentarer

8 thoughts on “Nå angrer jeg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *