Top 3 travel destinations

Categories Reise

SINGAPORE

Jeg vet ikke om det er jeg som kan alt for lite om andre land, men det er kun noen få måneder siden jeg oppdaget Singapore. Jeg ble forelsket med en gang og har siden da vært bestemt på at jeg skal reise til Singapore. Ikke nok med at byen ser fantastisk vakker ut, har Singapore også det kuleste hotellet jeg noen gang har sett, Marina Bay Sands. Det er ingen tvil hvor jeg skal sove for å si det sånn 😉

BALI 

Jeg er helt sikker ikke alene om å ha Bali på reiselisten ? Hadde det ikke vært for flyskrekken min hadde jeg nok vært der for lenge siden, og jeg kjenner at det snart er på tide å komme seg avgårde. Til bilder og dømme må Bali være en av de vakreste stedene jeg har sett. Krystallblått hav, hvite sandstrender og naturen. Ikke nok med at Bali er fint i seg selv, det er så utrolig mange fine hoteller du kan sove på også. Sjekk ut Ayana Resort

AUSTRALIA

Jeg regner med at jeg ikke er alene med dette reisemålet heller, eller hva? Det er heldigvis ikke lenge til Australia er en virkelighet for meg. Vi skal fly til Brisbane og kjøre hele veien ned til Melbourne, og herregud som jeg gleder meg. Når man først reiser så langt som Australia må man virkelig få med seg naturen, strendene og dyrelivet, og da er det vel ikke en bedre måte å gjøre dette på enn å leie bil å kjøre langs kysten? 
 

13 kommentarer

13 thoughts on “Top 3 travel destinations

  1. Veldig lyst å reise de stedene jeg og. Har vært i Singapore faktisk, og elsket alt der. Prisene (spesielt på mat), at taxi er billig, flotte bygninger, fine gater, og at det generelt er så stort, rent, og pent der (:

  2. Åååå, jeg har så sjukt lyst til å dra til alle de landene!! Herre, etter studiene, da skal jeg så absolutt reise til alle de landene!! (hvis jeg har penger da hehe)

  3. De står på listen min over plasser jeg vil til også! 🙂 Ene forretningspartneren til pappa bor i Bali 6 mnd i året! 🙂 Å han skryter av hvor billig det er der og hvor fint det er der

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *