Mine reiseplaner

Categories Reise

Som alle vet så er jeg utrolig rastløs av meg. Tanken på å være i Norge i flere måneder framover gjør meg skikkelig trist, og jeg fikk derfor med meg min kjære bestevenninne på en liten reise. Vi skal være borte i 8-10 dager, noe som er akkurat passe. Selv om vi ikke skal reise langt så er det deilig å bare kunne komme seg litt vekk. Jeg er så takknemlig for at jeg har mulighet til å reise når jeg vil, at det ikke er noe som holder meg igjen. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke kunne reist, for det å reise er virkelig min store lidenskap. Alle har sin greie, og min er å reise.

KØBENHAVN

STOCKHOLM

Farris Bad Larvik

FARRIS BAD

Jeg og Julie skal være så romantiske at vi skal avslutte hele turen på Farris Bad. For dere som ikke har hørt om Farris Bad må sjekke hjemmesiden deres HER. Jeg anbefaler virkelig å ta med kjæresten eller en god venninne på en skikkelig spa-weekened, det er verdt hver eneste krone.

3 kommentarer

3 thoughts on “Mine reiseplaner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *