Taco wednesday

Categories Ikke kategorisert

Jeg har aldri skjønt meg helt på tacofredag. Jeg spiser taco mandag, tirsdag, onsdag, torsdag… ja du forstår. Taco er helt klart min favorittrett, så det var absolutt ikke feil å komme hjem til dekket bord etter en lang dag. Som jeg har nevnt tidligere er det utrolig mye som skjer de neste ukene, noe som gjør at jeg nesten ikke er hjemme. Jeg kjenner jeg gleder meg til alt er over og jeg endelig kan slappe av igjen. Jeg gleder meg til å endelig kunne begynne å fokusere 100 % på bloggen igjen, for det begynner å bli veldig lenge siden. 

Dere vet om reiseplanene jeg snakket om i går? De er allerede endret. Jeg og Julie har funnet et helt nytt sted vi vil dra og det kommer til å bli helt sykt. Jeg er seriøst verdens mest ubesluttsomme person og det vises så alt for godt på bloggen. Jeg vil ikke vite hva dere som ikke kjenner meg tenker om meg haha! Jeg skal fortelle dere om reisen med engang vi har bestilt billetter, som er veldig veldig snart ♥

13 kommentarer

13 thoughts on “Taco wednesday

  1. Taco passer altid, uansett dag 🙂 Spent på å høre hvor dere skal reise. Og jeg som ikke kjenner deg, tror du er en veldig koselig person! Ubesluttsom eller ikke, for jeg er nett lik 😀

  2. Haha, husker selv den perioden hvor jeg også spiste taco så ofte jeg orket å lage middag! Og høres spennende ut med reiseplaner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *