Litt rart å tenke på

Categories Personlig

Jeg er vel ikke den eneste som har fått med meg at Top Model starter snart? Eller.. starter det kanskje i dag? Dette er det veldig få som vet, men jeg var på opptaket til Top Model. Det kunne faktisk vært meg dere hadde sett på TV sammen med resten av jentene fra Norge, litt rart å tenke på egentlig. Jeg fikk tilsendt påmeldingen til Top Model av en venninne, og noen minutter senere satt jeg å fylte ut søknaden. Jeg husker hvor sikker jeg var på at jeg aldri kom til å komme med da jeg egentlig ikke hadde tid til å fylle ut søknaden. Jeg skulle i bursdag å presterte å si på videoen jeg måtte filme ” Sorry for en lite gjennomført søknad, men jeg skal ut å drikke” Akkurat som det var noe viktig, haha. 

Jeg ble kontaktet dagen etter at søknaden min var sendt og før jeg viste ordet av det satt jeg på flyet til Oslo før å møte redaksjonen. Når jeg var ferdig med de første intervjuene ble jeg oppringt noen minutter senere å hadde allerede kommet videre. Jeg måtte derfor i et møte med en psykolog, noe alle som skal på TV må gjennom. Jeg fikk godkjenning av psykologen å ble tatt med videre i kampen om å være med på Top Model. Jeg kom vel til top 15 om jeg ikke tar helt feil, noe som egentlig er ganske bra. Så en liten klapp på skulderen til meg selv. Jeg husker ikke hvor mange jenter som hadde meldt seg på, men det var en del. Som dere sikkert skjønner ble jeg ikke tatt med helt til slutt. Det var ganske kjipt når jeg fikk beskjeden, men jeg skjønner nå at det kanskje var for det beste. Tiden var ikke rett, jeg kunne absolutt ingenting om modellyrket og det var andre jenter som fortjente plassen mye mer enn meg. 

Jeg ødela vel sjansen min ganske greit når jeg sa det var uaktuelt at de gjorde noe med håret mitt, hehe. Jeg har ikke spart så lenge for at alt håret bare skulle forsvinne på noen minutter, det ville ikke vært verdt det. Noe som forteller at jeg kanskje ikke hadde så lyst som jeg trodde først, for da ville jeg nok ofret alt. Hva tenker du? Ville jeg passet på Top Model?

2 kommentarer

2 thoughts on “Litt rart å tenke på

  1. Jeg skjønner deg så godt med tanke på det med håret..haha! Skal man først bli med på noe sånn er det nok lurt å være åpen for mye forskjellig.. Uansett spennende å komme så langt kan jeg tenke meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *