En god unnskyldning.

Categories Ikke kategorisert

Vanligvis har jeg aldri en god unnskyldning for å ikke blogge. Enten har jeg vært på byen, eller så sover jeg, kanskje spiser jeg eller så føler at jeg rett og slett at jeg ikke har tid. Tro det eller ei, denne gangen har jeg en god unnskyldning. Jeg skal fortelle dere alt imorgen og jeg gleder meg virkelig. Dette har vært hemmelig for alle som ikke står meg nær i over en måned, noe som har vært kjempe slitsomt. Jeg skulle gjerne forklart dere alt nå, men jeg orker ikke et utdypende, personlig og egentlig veldig privat innlegg akkurat nå. 

Istedenfor å blottlegge livet mitt på bloggen skal jeg spise masse pizza, Ben and Jerry’s og se på The Ugly Truth. For dere som ikke har sett The Ugly Truth, skru på TV3 NÅ. Jeg kan garantere en god latter og litt kjærlighetssorg. 

1 kommentar

1 thought on “En god unnskyldning.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *