Mandag

Categories Ikke kategorisert

Da er det mandag, igjen. Jeg vet ikke hvorfor alle misliker mandager så sterkt, jeg elsker mandager. Jeg syntes det er deilig med en ny uke med mange muligheter. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skrev den setningen, for jeg syntes egentlig det er litt teit å bruke mandager som en ny mulighet. Jeg syntes hver eneste dag gir deg en ny mulighet, ikke bare mandager. 

Nå skal jeg snart dra å fikse vippene mine, det blir deilig det. Jeg føler meg alltid som et nytt menneske hver gang jeg har fått påfyll, det ser alltid så bra ut. Etter vippetimen skal jeg ut å spise også skal jeg møte min kjære bestevenninne før jeg skal ta toget til Tønsberg. Travel dag som dere sikkert skjønner, men det er bare moro!

9 kommentarer

9 thoughts on “Mandag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *