New lashes

Categories Ikke kategorisert

//annonselenke

   

Da har jeg akkurat kommet inn døren etter å ha vært en tur innom Beautystop hos flinke Zelia, som igjen har ordnet vippene mine perfekte. Jeg blir alltid like fornøyd og jeg regner med at dere skjønner hvorfor? Jeg tror dere skal lete lenge etter ei som er så flink som Zelia. Hun er super nøye, du får resultatet du ønsker og hun er bruker ikke lengre tid enn nødvendig. For en utålmodig sjel som meg er det helt perfekt. 

Nå skal jeg slappe av litt før jeg og Celine skal sitte 8 timer på tog. Jeg er heldig som har en hund som sover mye, så jeg krysser fingrene for at hun gjør det på toget også. 

9 kommentarer

9 thoughts on “New lashes

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *