Modellyrket, ikke noe for meg

Categories Ikke kategorisert

Jeg regner med at dette var den siste dagen i 2016 der jeg kan gå med kjole. Det har vært skikkelig sommer i Tønsberg i dag, noe som er utrolig digg. Med engang solen skinner får jeg alltid lyst på is, utrolig irriterende egentlig. Jeg har kranglet med meg selv i hele dag for å ikke dra på butikken å kjøpe denne isen, noe jeg til slutt klarte. Jeg har mistet alt som heter selvkontroll og spiser alt jeg kommer over. Jeg prøver å skjerpe meg litt nå da jeg for øyeblikket er fornøyd med vekta og vil holde meg der. Jeg venter faktisk på å bli pensjonist, da skal jeg drikke vin og spise sjokolade hver eneste dag. 


kjole fra Bikbok

Jeg måtte le litt når jeg så disse bilene, JEG på Top Model? På det første bildet ser det ut som jeg snart skal falle eller at jeg mister balansen. På det siste bildet trekker jeg leppene mine sammen haha. Jeg tror jeg skal være evig takknemlig for at jeg ikke kom med helt til slutten, sånn at jeg slapp å dumme meg ut på TV. Jeg har skjønt at modellyrket kanskje ikke er noe for meg, og det er helt greit. 

10 kommentarer

10 thoughts on “Modellyrket, ikke noe for meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *