Bedre sent enn aldri

Categories Ikke kategorisert

Hver gang jeg kjøper meg sko blir jeg alltid tilbydd impregnering og andre mirakelkurer, og hver gang takker jeg nei. Jeg ble sterkt anbefalt å kjøpe med sist jeg kjøpte meg nye sko og igjen ga jeg samme svaret. Jeg tror jeg brukte de skoene to ganger før de var historie, det var virkelig bortkastet penger. Det er et par sko jeg har vært flink til å ta vare på på, og det er Louis Vuitton skoene mine. Likevel syntes jeg de begynner å bli litt slitt, noe som stresser meg litt da de ikke akkurat var billige. Skoene er i skinn, så om noen søte mennesker der ute har noen råd til hvordan jeg kan ta enda bedre vare på de så blir jeg super takknemlig ♥ Jeg må virkelig bli flinkere til å ta vare på skoene mine. Neste gang jeg kjøper sko skal jeg helt klart takke ja. Bedre å lære sent enn aldri, er det ikke det man sier? 

8 kommentarer

8 thoughts on “Bedre sent enn aldri

  1. Smør de inn i fett istedenfor spray impregnering. Det setter seg mye bedre i glatt skinn. Jeg vet Bianco har et sånt “kit” for rengjøring med diverse ting. Kanskje det hjelper, haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *