Dette er genialt

Categories Anbefalinger

Husker dere den selvutløseren jeg snakket om igår? Jeg var innom Japan Photo i dag for å få hjelp til å koble kameraet og mobilen sammen, sånn at jeg kunne bruke mobilen som fjernkontroll. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har gjort dette før, for dette var genialt. Som dere ser får jeg opp bildet på mobilen min, jeg kan regulere lysstyrken, velge hvor kameraet skal fokusere og ta bilde. Jeg gjør dette gjennom en app som heter ” Playmemories” som du enkelt kan laste ned på app store. For å få denne appen til å fungere må du ha Wifi funksjon på kameraet ditt. Jeg er usikker på om det kun er for Sony sine kameraer, men det skader ikke å prøve. Livet uten fotograf kommer til å bli så mye enklere nå. 

15 kommentarer

15 thoughts on “Dette er genialt

  1. Åå så smart må se om eg får det til, har Sony (speilrefleks kamera.) 🙂 Måtte man til den butikken for å få de til å koble på? For eg vet ikke hvordan man kobler wifi på kameraet. Håper på svar for dette er noe eg selv har ønsket lenge gikk an. Også ønsker eg deg en fin kveld videre. Gjerne kontakt meg på Mail. [email protected]

  2. Caroline: Veldig usikker med Sony speilrefleks, da det ikke er det jeg har. Du får sjekke på innstillinger om du finner noe om det der, om ikke ville jeg dratt dit du kjøpte kameraet eller Japan Photo for å spørre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *