I’m back again

Categories Ikke kategorisert

Godt formiddag/ettermiddag? fra Trondheim. Jeg som var så lei av Trondheim for en måned siden er allerede tilbake. Nå som jeg ikke bor her elsker jeg plutselig byen. Nå får jeg lyst å dra på shopping, kino, ut å spise ja you name it. Jeg kjenner det er deilig å være her på ferie og ikke bo her. 

I dag ble jeg invitert på lunsj til min kjære Zelia. Jeg som har sagt hver eneste dag i 3 uker nå at jeg skal begynne å spise sunt igjen hehe. Som jeg har nevnt tidligere har jeg mistet alt som heter selvkontroll når det kommer til mat og søtsaker. Står det noe godt foran meg kan jeg love dere at jeg spiser det. Hadde det ikke vært for at jeg trener 5 ganger i uken å spiser relativt sunt ellers vil jeg ikke tenke på hvordan jeg hadde sett ut. Men men, så lenge man er fornøyd hvordan man ser ut så spiller vel ikke det så stor rolle 😉 Nåå skal jeg ut å nyte solen, vi snakkes <3

7 kommentarer

7 thoughts on “I’m back again

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *