Hello Tromsø

Categories Reise


Dette går bra Sofie, du er jo så stødig på hånden

Jeg skulle virkelig ønske at bildene ble like vakker som virkeligheten. Jeg klarer virkelig ikke å stå stødig når jeg skal ta bilder, derfor er dette resultatene jeg får. Uklare og mindre pene bilder. Jeg regner likevel med at dere klarer å forstå hvor nydelig det er her akkurat nå. Selv om jeg ikke liker Tromsø så veldig godt, er det virkelig en vakker by. Naturen her er helt spesiell og det er såå utrolig fint å se alle lysene om kvelden. Jeg får nesten litt kjærlighetssorg av å se på dette, teenk så romantisk å hatt en kveldstur med dette som utsikt. Meeen det kan vel bare jeg se langt etter haha. Noen som melder seg frivillig?

Nå skal jeg fortsette å se på Åsted Norge. HERREGUD så bra at vi har et sånt program, det er virkelig en helt genial måte å få tatt mennesker som burde gjøre alt annet enn å gå fri. All creds til dette teamet som virkelig står på for rettferdigheten, det liker jeg !

10 kommentarer

10 thoughts on “Hello Tromsø

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *