#Throwback og anbefaling

Categories Anbefalinger

LET’S EAT ALL DAY 


I dag satt jeg så på bilder fra Thailand og fikk både lyst til å sole meg, bade og ikke minst SPISE. Jeg har aldri opplevd en lignende frokostbuffet som de hadde på Marriott sitt hotell. Du kunne velge mellom absolutt alt. Kaker, frukt, middagsretter, pannekaker, yoghurter, is ja you name it. Ikke nok med at frokostbuffen var helt amazing var også hotellet utrolig fint. Vi hadde tilgang rett ut i bassenget fra hotellrommet vårt, servicen var helt super, det var de beste solsengene jeg noen sinne har ligget på og du fikk maten servert på solsengen. Du ble rett og slett behandlet som en dronning, noe jeg absolutt ikke klager på. Jeg anbefaler virkelig å booke rom på Marriott om dere tenker dere til Hua Hin. Det er ikke et billig hotell, men det er absolutt verdt pengene om man har råd til det. 

3 kommentarer

3 thoughts on “#Throwback og anbefaling

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *