Lærer kanskje neste gang

Categories Ikke kategorisert

I dag har det virkelig regnet i Tromsø. Så optimist som jeg er kom jeg hit uten regnjakke, FOR DET REGNER VEL IKKE I TROMSØ? Jeg skal innrømme at jeg tok feil. Det begynte heldigvis ikke å regne før nå, så da er det greit. Jeg er helt udugelig når det kommer til å pakke, for jeg pakker kun klær jeg bruker når jeg skal ut på byen. Veldig logisk når det er en dag jeg skal ut og fem dager jeg ikke skal ut. Heldigvis er jeg heldig å ha en mor som bruker mye av de samme klærne som meg, så jeg var så heldig å få lånt meg en jakke. Jeg slet skikkelig når jeg var i Trondheim, for jeg hadde ingen hverdagslige klær å bruke haha! Regner med at jeg lærer etter denne gangen. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *