Den etterspurte oppskriften

Categories Mat

Dette tror jeg blir en av de få innleggene jeg deler på denne bloggen som inneholder mat. Grunnene til det er at jeg syntes det er utrolig kjedelig å lage mat og jeg har absolutt ingen interesse for mat heller. Jeg syntes ikke det er interessant å lese om mat og oppskrifter, derfor føles det litt feil å skal skrive et sånt innlegg selv. Jeg har uansett fått utrolig mange spørsmål om hvordan jeg lager denne pizzaen, derfor tenkte jeg å være snill å dele oppskriften med dere 😉 Denne pizzaen fikk jeg smake for første gang hos ei venninne og etter det ble jeg helt forelsket. Jeg ville egentlig ikke smake på den først, da jeg syntes den så ekkel ut haha. Så barnslig var jeg og så feil kunne jeg ta. Den smaker helt fantastisk <3 

1 Pakke Creme Fraiche ( Jeg bruker egentlig den lette varianten, men dette er helt valgfritt) 
Pizzabunn

1 Pakke serranoskinke
1 Pakke ruccula 
1 Pakke løk
1 Pakke pinjekjerner 
3 Stk kyllingfillet

Start med å kutte opp kyllingen i små terninger. Du steker kyllingen på middels varme til den er nesten gjennomstekt eller helt stekt ( dette er smakt og behag). Deretter tilsetter du løken og Creme Fraiche, la dette småkoke i noen minutter før du tar det av platen. Forvarm ovnen på 225 grader

Kylling, Creme Fraiche og løken er fyllet til pizzaen. Hell fyllet over bunnen og legg deretter på ost. 

Stek pizzaen til osten er gyllen. Topp deretter med ruccula, pinjekjerner og serranoskinke. Bon appetit <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Den etterspurte oppskriften

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *