I’m baaaack

Categories Reise

 

HELLO, gjett hvem som nettopp har landet i Tromsø? Ingen andre enn meg. Rastløsheten er stor for tiden, derfor klarer jeg ikke å befinne meg på et sted. I alle fall ikke i Tønsberg, ikke nå. Jeg tror virkelig flyskrekken begynner å forsvinne, for dette er min tredje flytur der jeg ikke har vært redd. Det har ikke skjedd siden 2011, så jeg vil derfor gi meg selv en stor klapp på skulderen. Jeg er egentlig utrolig flink, så vet dere det!

Nå som jeg ikke er livredd under flyturen lengre har jeg faktisk begynt å like det. Det er jo en helt amazing utsikt og muligheten for mange fine bilder er der. Jeg mistet selvfølgelig utsikten med engang vi nærmet oss Tromsø, for her var det sjokkerende nok overskyet og regn. Dere som overleverer dette klimaet hver eneste dag hvert eneste år fortjener en medalje. Nå skal jeg få i meg litt mat så snakkes vi <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *