Good morning Beverly Hills

Categories Reise

09.35 AM. God ettermiddag/kveld alle sammen ♥ Her i Beverly Hills har akkurat dagen startet og vi skal snart komme oss på trening. Jeg føler det er et must å trene på Gold’s Gym når du først er i LA, så det er dit vi skal i dag. Jeg håper selvfølgelig på å få se Jeff, hehe 😉 Etter treningen tenkte vi oss en tur på Santa Monica beach, noe jeg også føler er et must når du er i LA. Vi tenkte å leie sykkel fra Venice Beach ( der Gold’s ligger) å sykle til Santa Monica Beach. Jeg har med kameraet så jeg gleder meg til å vise dere hvordan det er her i Los Angeles. Vi blogges senere <3

4 kommentarer

4 thoughts on “Good morning Beverly Hills

  1. Like viktig som Santa Monica er vel den berømte Malibu Beach. Der er det fantastisk. Var der jeg var og plantet beina i “The Pacific”..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *