Beach life / Santa Monica

Categories Reise

SANTA MONICA PIER 


21.00 PM. Palmer, varme, sand, sykler, mennesker, hunder, smil, latter, karuseller, mat og lykke. Perfekt beskrivelse av vår dag på/i ? Santa Monica. Vi dro først til Venice for å trene på Gold’s Gym. Helt fantastisk treningssenter med utrolige hyggelige mennesker, stor plass og et utegym. Forbrenne kalorier og bli brun i samme slengen, perfekt. Etter treningen gikk vi rett ned til Venice Beach å leide oss sykler. Noe som virkelig anbefales. Jeg skal skrive et innlegg om det senere. Venice Beach derimot, kanskje et sted du drar en gang om du ikke vil se kjekkasene som trener på Muscle Beach. Om jeg skal beskrive Venice så vil jeg si hasj, irriterende selgere og veldig mange hjemløse. Vi syntes i alle fall det var mye hyggeligere på Santa Monica. 

Nå skal vi begynne å ordne oss for å dra ut å spise middag. Etter middagen skal vi på Warwick som er et utested her i Los Angeles. Da vi var alt for trøtte til å teste ut utelivet i går er jeg virkelig klar for å feste litt i dag. Jeg håper utelivet her i Los Angeles lever opp til alle forventingene jeg har, for de er mange haha. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *