L.A through my phone

Categories Reise


sofieeec on snapchat

10.06 AM. God Morgen Norge, eller god kveld? I Los Angeles har i alle fall dagen akkurat startet. Vi skal snart ut døren for å dra å kjøpe oss Crepes til frokost. Er det ferie så er det ferie. Hotellfrokosten på hotellet var ikke noe å skryte av, vi drar derfor å kjøper oss mat selv. Jeg tuller ikke når jeg sier at de eneste påleggene vi kunne velge i er nutella og peanøttsmør. Virkelig verdt å betale ekstra for å få en så fantastisk frokost, haha. I går testet vi utelivet i LA, noe som var helt annerledes hjemme i Norge. Jeg skjønner først nå hvor kjedelige og overlegne vi nordmenn er. Eneste jeg har å pirke på var at det var lov å røyke inne på utestedet, ikke bare vanlig røyk men hasj. De vi satt på bord med syntes det var sykt at vi ikke tok drugs, så det sier vel sitt haha. NÅ er jeg sulten så vi snakkes <3

1 kommentar

1 thought on “L.A through my phone

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *