This is life right now

Categories Reise

11.27 AM. Er det bare hos meg blogg.no ikke har funket? Jeg kom meg ikke inn på bloggen i hele går, noe som var utrolig irriterende. Heldigvis funker det i dag å jeg kan endelig oppdatere dere igjen. I går bestemte vi oss for å utforske Beverly Hills da vi nesten ikke har sett noe av denne bydelen. Jeg vil absolutt anbefale å bo i Beverly Hills for dere som tenker dere til Los Angeles. Beverly Hills ligger i nærheten av absolutt alt, noe som er utrolig deilig. Vi betaler rundt 2-4 dollar for Uber hver eneste gang vi skal noe på grunn av korte avstander. Jeg tror nesten det lønner seg mer å kjøre uber enn å ha egen bil her i LA haha. I løpet av helgen skal vi gjøre noe utrolig kult som jeg virkelig gleder meg til å fortelle dere. NÅ skal vi komme oss ut døren for å få i oss litt mat etter gårsdagens festligheter. Vi snakkes senere <3

1 kommentar

1 thought on “This is life right now

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *