Busy day, busy life

Categories Reise

13.32 PM. Jeg som har tenkt å satse på bloggen når jeg flytter til Los Angeles, yeah right. Det er så utrolig mye som skjer hver eneste dag, så det er vanskelig å få tid til å blogge. Det vil helt sikkert roe seg ned når jeg bor her og ikke er på ferie. I går leide vi oss MIN DRØMMEBIL <3 å kjørte rundt i Los Angeles. Vi har fått sett Malibu og Calabasas blant annet, noe som var utrolig kult. Vi hadde egentlig tenkt oss ut på 1 OAK i går der blant annet Snoop dogg skulle spille og Kayne skulle henge, men vi klarte selvfølgelig å sovne av. Det er uansett fest hver eneste dag i Los Angeles så vi tenker oss ut en tur i kveld. Utelivet i Los Angeles er veldig morsomt og selvfølgelig noe helt annet i Norge. Likevel er det et par ting som gjør meg litt sint som jeg skal fortelle om senere. Nå skal vi ut å få oss litt mat, vi snakkes <3 

8 kommentarer

8 thoughts on “Busy day, busy life

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *