Walk of fame

Categories Reise

21.00 PM. Jeg regner med at de fleste har sett disse stjerne med alt for mange kjente navn på seg? Walk of fame ligger i Hollywood og er om du spør meg et sted du aldri drar igjen. Alt for mange mennesker og turistfeller. Uansett hvor du går prøver noen å selge deg en CD, Ferrari, sightseeing og slanger. Gatene er ikke spesielt fine heller og det kryr av uteliggere noe som virkelig ødelegger humøret mitt. Ikke for at de er uteliggere, men for at jeg syntes så synd på de. Så synd at jeg går rundt å tenker på de flere timer senere.

Jeg føler det bare er så urettferdig at jeg kommer rett fra en restaurant god og mett, har shoppet litt på Zara og går med Louis Vuitton vesken min uten å gi penger eller mat. Jeg pleier vanligvis å gi litt til uteliggere, men når det sitter 10 stykker ved siden av hverandre er det ikke alltid like lett. Vi gjorde uansett noe som var utrolig kult i Hollywood å det var å dra på et Wax Museum. Jeg har alltid hatt lyst å dra på noe sånt og endelig var det min tur. Litt overpriset som alt annet som ligger i gater der det kun er turister, men absolutt verdt det.

Nå skal jeg og Julie ut å spise middag før vi skal ut å feire Halloween for tredje gang. Jeg får ikke sagt det nok hvor utrolig annerledes Halloween er her enn hjemme i Norge. Vi har allerede måtte kjøpe to kostymer for å ikke være lik hver eneste gang. Er ikke det litt sykt da? Jeg syntes i alle fall det haha. Jeg vil ikke tenke på hvor mye disse menneskene bruker på Halloween, hele opplegget er craaazyyy men sykt morsomt. Vi snakkes senere ;* 

1 kommentar

1 thought on “Walk of fame

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *