Null sminke, ingen vipper.

Categories Ikke kategorisert

God morgen alle sammen! For dere er det helt sikkert formiddag/ettermiddag nå, men for meg er det morgen. Døgnrytmen min ble helt ødelagt etter at vi kjørte til Trondheim å ikke var her før 05.00 på natten, det sier seg vel selv at jeg sov lenge dagen etter da haha. Jeg har ikke orket å snu om døgnet heller da jeg skal på nattevakt på mandag. Jeg har derfor hatt en liten throwback til ungdomstiden der jeg satt våken hele natten og sov hele dagen. 

Jeg har ofte lagt ut bilder av meg uten sminke, da jeg ikke har noe problem med å gjøre det. Jeg regner med at dere kan se forskjellen nå i forhold til de andre bildene jeg har lagt ut? Ingen vippeextensions. For øyeblikket er overvippene mye kortere enn undervippene, men det er kanskje ikke rart ettersom at overvippene mine har blitt belastet i snart 2 år med alt for lange og tunge vipper. Vippene mine kommer til å vokse seg til etterhvert, så jeg må bare være tålmodig. Jeg syntes uansett ikke det er så ille uten vipper, selv om det ikke ser ut som at jeg har en eneste vipp haha.

Nå skal jeg komme meg på trening, viii snakkes <3

10 kommentarer

10 thoughts on “Null sminke, ingen vipper.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *