Jeg feirer også deg

Categories Personlig

Jeg tenker litt på deg hver eneste dag. Når a-ha kommer på radioen, når jeg står på stranden, når jeg ser noen med skinnjakke eller når jeg bare savner deg. Du er alltid med meg på en eller annen måte. Det er likevel på dager som dette at jeg tenker ekstra på deg. Ingen kake, ingen telefon og ingen besøk. Det vil alltid være et ekstra savn på dager som dette, men jeg velger likevel å feire. Selv om du ikke er her er det fortsatt utrolig mange andre pappaer som fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Det er godt å kunne feire en sånn dag som dette med et smil om munnen, godt selskap og masse kake. Det er godt for at jeg feirer andre mennesker jeg bryr meg om, men jeg feirer også deg pappa. 

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg feirer også deg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *