What happened last week?

Categories Ikke kategorisert

Ukas høydepunkt: Det høres kanskje litt trist ut, men det var ingen spesielle høydepunkter forrige uke. Det trenger uansett ikke å være høydepunkter for å ha en bra uke, for det har jeg absolutt hatt. Trening, være med venner og dra til Trondheim. Så jeg vil si meg fornøyd jeg 🙂 

Ukens innkjøp: Bounty på taxfreen <3 og mat haha. Eller jeg har vel brukt penger på Iglow også. Dere skjønner at jeg har bestemt meg for å spare penger til jeg reiser til Los Angeles, så nå skal jeg ikke shoppe noe før jeg reiser i Februar. Wish me luck 

Ukens må se: Food Choices og I am not your guru. Jeg anbefaler virkelig dere å se begge to, det ga meg utrolig mye. Dere kan finne begge to på Netflix. 

Ukens sang: Tro det eller ei, etter LA har jeg fått skikkelig dilla på hip hop/rap musikk. Alle jeg møtte og hang med + utestedene spiller bare hip hop/ rap noe som gjorde at jeg plutselig begynte å like sånn musikk. L.A mennesker er litt gangsta og jeg liker det ! Spent på å se hvordan jeg er når jeg kommer hjem derfra haha. Uansett, over til ukas sang. Big Sean – I don’t fuck with you. 

Ukens cravings: Oboy kake fra freia. Har dere smakt den før? Visst ikke, dra på nærmeste butikk å kjøp den ASAP!! Det er virkelig verdens beste kake, og jeg kunne spist hele kaken alene <3 Jeg spiste sikkert 5 stykker i går, og det blir helt sikkert 5 nye i dag 😉

Ukens nedtur: Heeelt klart å komme hjem fra LA. Det er ikke bare bare å komme tilbake til hverdagen når man har levd drømmelivet i 10 dager. Det er uansett godt å tilbringe tid med venner og familie før jeg flytter til andre siden av jordkloden. 

3 kommentarer

3 thoughts on “What happened last week?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *