14 eller 18 år?

Categories Ikke kategorisert

God morgon alle sammen ♥ Jeg har så og si akkurat våknet etter en lang nattevakt. Det eneste som er kjipt med å gå natt er at det er mørkt ute når jeg er ferdig på jobb og det er mørkt ute når jeg står opp. Jeg kjenner allerede at jeg gleder meg til mørketiden er over, for den er egentlig jævlig kjip haha. 

  

Jeg lurer på hvor lang tid det skal før jeg venner meg til utseendet mitt uten lange vipper. Det er over 2 år siden jeg har sett meg selv uten vipper, så det er kanskje ikke så rart at jeg syntes det er uvant. Det er ingen hemmelighet at jeg ser ut som jeg er 14 år igjen, noe som sikkert hadde vært kjempe flott om jeg hadde vært over 30. Jeg har enda ikke kommet i den alderen der jeg syntes det er fint at andre tror jeg er yngre enn hva jeg egentlig er. Jeg er enda der at jeg blir fornærmet når noen spør meg om legitimasjon når jeg skal kjøpe cider. Jeg skjønner at de har en jobb å gjøre, men ser jeg virkelig ut som jeg er under 18 ? ://///

2 kommentarer

2 thoughts on “14 eller 18 år?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *