What i need to do

Categories Personlig

SPARE PENGER: En litt oppgitt, trøtt og sulten Sofie holdt akkurat på å bestille take away istedenfor å lage mat selv. Ikke akkurat veldig sparsomt eller hva? Jeg er utrolig dårlig når det kommer til å spare penger, noe som egentlig er en veldig dårlig egenskap/vane. Ettersom jeg skal flytte til USA uten noe inntekt i 5 måneder må jeg virkelig lære meg å spare.  

DRIKKE MINDRE ALKOHOL: Herregøøød denne er viktig, stakkars levra mi. Jeg har drukket aalt for mye det siste halvåret og det er virkelig på tide å roe ned litt. Det koster mye penger, du våkner opp med fylleangst og bruker en hel søndag på å ligge på sofaen, ikke verdt det!

LEVE SUNNERE: Det er ingen tvil om at jeg har koset meg med junkfood, godteri, brus, alkohol og annet snacks det siste halvåret. Det er viktig med et balansert kosthold, men den siste tiden har jeg kun spist usunt noe som IKKE er bra. Derfor har jeg bestemt meg for å kutte ned på drittmat og begynne å spise mer sunt igjen. 

TRENE HARDERE: Jeg har blitt litt for komfortabel på trening det siste året, og har nesten ikke presset meg selv noe særlig. Jeg skal derfor begynne å fokusere på å løfte tyngre, få større rumpe å begynne å….. løpe

SPISE MER VEGETARMAT: Jeg har virkelig ikke skjønt hvorfor jeg ikke har gjort dette tidligere. Jeg bryr meg veldig mye om dyrene, så hvordan latskapen vinner over samvittigheten kan jeg ikke forstå. Jeg har uansett lyst å gjøre en forskjell og skal derfor begynne å spise mer vegetarmat. Jeg spiste det hver eneste dag mens vi var i L.A og det er jo virkelig super godt!

1 kommentar

1 thought on “What i need to do

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *