My new baby

Categories Innkjøp

Jeg har lenge ønsket meg en Chanel veske og jeg skal etterhvert ta meg råd til å kjøpe en også. Akkurat nå ønsker jeg ikke å bruke så mye penger på en veske, det er derfor helt fantastisk å finne en wannabe Chanel veske som er utrolig fin. Som jeg nevnte i tidligere innlegg hadde jeg bestemt meg for å ikke bruke noe penger før jeg reiser til L.A, men det klarte jeg altså ikke. Er det sånn at jeg kommer til å angre på at jeg ikke kjøpte akkurat den tingen, kjøper jeg den alltid. Jeg orker rett og slett ikke å gå rundt å tenke og angre på at jeg ikke kjøpte noe, for det er bare kjipt. Jeg hører selv hvor rar tankegang jeg har så det er ingen vits å kommentere det haha. For dere som lurer så kjøpte jeg vesken på Gina Tricot til 349kr ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “My new baby

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *