Lets sleep all day

Categories Ikke kategorisert

Er det en ting jeg skulle ønske jeg kunne endre med meg selv, så er det det å være et A-menneske istedenfor B. Jeg er så alt for glad i å sove, noe som gjør at jeg kan sove halve dagen om jeg ikke har noen planer. I dag våknet jeg ikke før klokken 1 og jeg var enda kjempe trøtt. Jeg kranglet med meg selv i en liten halvtime før jeg klarte å stå opp, etter 11 timer med søvn haha. 

I natt reiser jeg hjem til Tønsberg. Jeg skulle egentlig ha reist i går men jeg klarte selvfølgelig å glemme bankkortet mitt. Jeg måtte jo bare betale 1000kr for en ny billett, så ikke sure penger i det hele tatt 🙂 Jeg skal bare være i Tønsberg i en dag før jeg reiser videre til Oslo der jeg skal sove over hos ei venninne. Jeg har ikke sett henne på kjempe lenge, så det blir utrolig hyggelig <3 

2 kommentarer

2 thoughts on “Lets sleep all day

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *