Things to do on a Sunday

Categories Ikke kategorisert

Dere som har fulgt med på denne bloggen en stund har helt sikkert fått med dere at søndag er min favorittdag. SØNDAG ER DEN BESTE DAGEN I UKEN. Siden søndag er min favorite day tenkte at at jeg skulle dele med dere hva jeg liker å gjøre på en søndag. Kanskje du også blir en zzzunday lover? ♥

GÅ EN TUR
Istedenfor å ligge på sofaen hele dagen på grunn av fyllesyke, kom deg opp å gjør noe som er godt for både kropp og sinn. Personlig blir jeg mer trøtt og sliten av å ligge på sofaen en hel dag enn å faktisk komme seg ut å røre på kroppen. Denne årstiden er også perfekt å gå tur, det er jo så utrolig fint ute. Ta med deg en kopp kakao så blir turen enda koseligere. 

TRENING 
For dere som ikke liker å være ute er søndag en perfekt dag å dra på trening. Det er nesten ingen på trening på søndager, så du har nesten hele treningssenteret for deg selv. Jeg tror også du vil føle deg veldig mye bedre etter treningsøkten enn hva du gjør om du velger å ligge på sofaen en hel dag. Jeg kan nesten garantere at du vil ha mer energi etter en treningsøkt også, vinn vinn 😉 

SE PÅ FILM 
Hva er bedre enn å ligge på sofaen å på film ? I går så jeg en film som het ” The Family Stone” som jeg absolutt anbefaler dere å se. Litt sær, men utrolig koselig og morsom film. 

RYDDE 
Dette er vel det beste punktet er det ikke? haha. Jeg skal være så ærlig å si at det å rydde er virkelig det kjedeligste jeg vet, men det er utrolig deilig å starte en ny uke med nyvasket og ryddig hus. 

SPISE
Søndag er en perfekt dag til å kose seg med god mat, godteri og is. Hadde det ikke vært for at jeg har bestemt meg for å ta en liten pause fra godteri kan jeg garantere at jeg ville hatt godteskålen foran meg akkurat nå. 

Hva liker du å gjøre på en søndag?

2 kommentarer

2 thoughts on “Things to do on a Sunday

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *