Jeg gleder meg

Categories Ikke kategorisert

Siden jeg har hatt en skikkelig daffedag i dag begynte jeg bare å tenke på alle tingene jeg gleder meg til. Det som gjør meg så glad er at jeg har så mye å glede meg til. Jeg føler meg utrolig heldig som har så mye fint å se fram til, selv om mange av tingene bare er hverdagsgreier. Jeg har lært meg å sette pris på de små tingene i livet også, noe som har utrolig mye å si for humøret også. Det er ikke så ofte det skjer noe utenom det vanlige i livet mitt, og akkurat derfor er det viktig å like hverdagen også. Selv om den kan være litt kjedelig til tider. Til slutt handler det jo om hva du gjør det til selv, ikke sant? 

Jeg gleder meg til julaften 

Jeg gleder meg til å bo i Los Angeles

Jeg gleder meg til jeg kan kjøpe min første leilighet

Jeg gleder meg til framtiden 

Jeg gleder meg til sommer

Jeg gleder meg til forandring

Jeg gleder meg til å reise til Tromsø

Jeg gleder meg til alle jeg skal få se igjen i løpet av julen

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg gleder meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *