It’s finally here

Categories Ikke kategorisert

Seee hva jeg våknet opp til i dag <3 ENDELIG kom snøen og vinteren til Trondheim også. Jeg krysser fingre og tær å håper på at vinteren har kommet for å bli. Det er så utrolig kjipt når snøen kun er i noen få dager før regnet kommer, typisk norsk vinter eller hva? 

I dag skal jeg bare slappe av og kose meg før jeg skal på nattevakt. De eneste dagene jeg ikke liker snø er de dagene jeg er på jobb. Vi er ute nesten hele natten og denne jenta eier ikke et par skikkelige vintersko, derfor ender jeg alltid med å bli kjempe våt på beina. Jeg syntes det er kjempe ubehagelig å skulle jobbe i vintersko og møter derfor alltid opp i joggesko og ankelsokker hehe 😉 jeg har vel bare meg selv å takke. 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening å tenkte å se et par episoder av Kardashians. For dere som ikke har fått det med dere så har de nye episodene kommet på TV2 Sumo i dag, så dere vet hvor dere finner meg 🙂 

2 kommentarer

2 thoughts on “It’s finally here

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *