Når du endelig har tid til å blogge

Categories Ikke kategorisert

I dag har jeg siste nattevakt for denne uken noe jeg virkelig ser fram til. Jeg kjenner det veldig godt på kroppen de dagene jeg jobber natt, for det er virkelig mye tyngre enn hva det høres ut som. Jeg skal uansett ikke klage, for snart har jeg fri også er det helg <3 

I går hadde jeg fri og tok likevel ikke meg ikke tid til å blogge. Jeg vet ikke hva det er med meg, men de dagene jeg har god tid til å blogge gidder jeg ikke. Mens de dagene jeg egentlig ikke har tid til å blogge ofrer jeg alt for å rekke et eller to blogginnlegg. Det gir ingen mening, i know. Det kan også ha med at det skjedde litt i går, som kanskje har endret de planene jeg har framover. Jeg har mye å finne ut av de neste dagene og jeg skal fortelle dere med engang jeg vet selv. 

Nå er det bare 6 dager til jeg skal til frisøren igjen. Disse bildene ble tatt samme dagen jeg farget håret og jeg ser helt klart en forskjell på hårfargen min da og nå. Jeg var utrolig fornøyd med hårfargen min som den var og vil veldig gjerne få den tilbake dit. Det eneste jeg er livredd for er å ødelegge håret mitt, for det hadde vært skikkelig kjipt. Min største frykt er å miste håret, hva gjør jeg da? Jeg klippet håret kort en gang for mange år siden og det er absolutt ikke noe jeg kommer til å gjøre igjen. Jeg husker ikke hvor mange netter jeg gråt meg i søvn og angret som bare det haha. ♥Dramaqueen♥ 

2 kommentarer

2 thoughts on “Når du endelig har tid til å blogge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *