Ukens serie

Categories Ikke kategorisert

I dag har jeg en sånn dag der jeg kun skal ligge på sofaen og se på serie. Enten begynner jeg å bli syk eller så håndterer ikke kroppen min så godt å jobbe natt, for i dag er jeg i skikkelig dårlig form. Jeg sto opp for 2 timer siden og er fortsatt kjempe trøtt. Jeg måtte til slutt stå opp å ( wait for it ) RYDDE. Jeg begynner alltid å rydde når jeg er trøtt eller sliten, utrolig sært haha. Siden jeg har vært så flink skal jeg belønne meg selv med serie i hele dag. Som dere sikkert forstår vil dette være litt av en innholdsrik dag, så det er bare å oppdatere bloggen for spennende innlegg. 

YOUNGER 

Jeg regner med at de aller fleste har sett eller hørt om denne serien, så det er dessverre ingenting nytt og spennende jeg kommer med. Likevel vil jeg virkelig anbefale alle dere som ikke har sett den å sette av noen timer i dag for litt underholdning. Serien handler om den nyskilte 40-åringen Liza som prøver å komme ut i arbeidslivet. Liza har problemer med å få jobb da hun gang på gang opplever at de unge jentene får alle jobbene. Liza’s venninne foreslår derfor at Liza skal lyve om alderen sin og fortelle at hun er 26 på jobbintervjuene. Liza får til slutt jobb i sitt nye liv som 26 åring. Det som gjør denne serien så utrolig bra er at den er morsom, spennende og ikke minst det at vi får være med å se forskjellen på livet som 40 og 26. Jeg kan nesten garantere at du vil være avhengig fra episode en, så dette er virkelig et tidsfordriv for dere som trenger det 😉

Serien kan du finne på TV2 Sumo ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *