Null søvn og syk hund

Categories Ikke kategorisert

Uansett hvor høyt jeg elsker dyr og føler at et liv uten ikke gir noe mening, tror jeg ikke at jeg vil skaffe meg en ny hund når Celine forsvinner. Det er så utrolig tungt og ikke minst vondt å være så avhengig og så redd for disse skapningene. 

Etter et døgn med oppkast, diare og magekramper var det virkelig en bekymret Sofie. Jeg har en dårlig uvane med å alltid tro det verste, også blir kjempe bekymret. Ikke nok med at Celine var kjempe dårlig var selvfølgelig jeg på jobb. Jeg klarte ikke å konsentrere meg om noe eller noen å måtte til slutt bare dra hjem for å kjøre Celine til dyrelegen. Alt virket heldigvis til å være bra med henne og hun hadde mest sannsynlig bare spist noe magen hennes reagerte på. 

Noen timer senere og noen kroner fattigere ligger Celine å sover på sofaen. Hun virker i god form igjen, noe som virkelig får meg til å slappe av. Jeg kjenner virkelig at jeg trenger å slappe av litt etter en søvnløs natt. Jeg har vært så redd for Celine at jeg ikke har turt å sove. Ja, jeg er hysterisk hehe. Nåå skal jeg få i meg noe taco, prøve å holde meg våken sånn at jeg får sett senkveld også skal jeg legge meg. Ha en fin fredag alle sammen ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *