For samvittighetens skyld

Categories Ikke kategorisert

Finally saturday

I natt har jeg sovet i 14 timer så vi kan vel si at jeg har tatt igjen det tapte etter gårdagens no sleep. I dag hadde jeg egentlig tenkt å bare slappe av, men siden jeg ikke er vanskelig å overtale skal jeg ut en liten tur. Derfor er jeg snart på vei til trening, bare for samvittighetens skyld. Hehe neida, så ille er det ikke. Det er viktig å kose seg i ny og ne, men jeg skal ut imorgen også så jeg føler kanskje at det blir litt too much noen ganger. 

Jeg tror rett og slett jeg fikk nok alkohol for en stund etter en lang sommer etterfulgt av 2 uker i Los Angeles. Det er absolutt gøy å feste, bare det ikke blir for mye av det gode. Jeg syntes heller ikke utelivet i Trondheim er noe å skryte av. I alle fall ikke etter at jeg har vært i USA å fått oppleve hva en virkelig nattklubb er. 


BH – H&M / Tights – Nike / Caps – Nelly 

1 kommentar

1 thought on “For samvittighetens skyld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *