De siste dagene

Categories Ikke kategorisert

Da jeg kom hjem var jeg veldig bestemt på at jeg ikke skulle begynne å blogge med engang. Jeg fant ut at det var viktig å få slappet av litt før jeg skulle begynne å blogge igjen, da jeg virkelig vil prestere og ikke levere noe som bare er halvveis. Skal jeg være ærlig med dere så har jeg egentlig ikke slappet av noe som helst. Jeg hadde et lite sammenbrudd for noen timer siden der jeg syntes veldig synd på meg selv. Jeg har sovet så ekstremt lite i en uke nå og det merker jeg veldig på kroppen. Jeg er helt avhengig av søvn, så jeg takler det utrolig dårlig når jeg først sover lite. Sånn som i dag, da jeg måtte kjefte og gråte litt om hverandre, haha. 

Jeg tenkte uansett å gi dere en liten update fra de siste dagene. Det kommer vel ikke som noe sjokk at jeg har hengt sammen med pærra gjengen nesten hver eneste dag. På lørdag var vi ute på Nox, noe som selvfølgelig var kjempe morsom. Første festen sammen UTEN kamera. Jeg vet ikke med de andre, men jeg turte iallfall å drikke mer enn hva jeg gjorde inne på hotellet, haha. På søndag kurerte vi fyllesyken med fifty shades darker. Jeg vil si at filmen var heelt ok. Jeg skjønner ikke hvorfor begge filmene har fått så mye kritikk, for så dårlig er de da virkelig ikke? Ellers har jeg campet hos Andrea før jeg reiste til Trondheim. Ikke så alt for spennende, men det har vært veldig hyggelig ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “De siste dagene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *