Følelser, tårer og parsermoni

Categories Ikke kategorisert

Litt av en episode i går eller hva? Jeg er ganske sikker på at ingen andre enn Marcus selv visste hvor han kom til å gå. Jeg var helt sikker på at han kom til å stille seg bak meg, så det kom virkelig som et sjokk da han gikk til Rebecca. Jeg ble ikke akkurat mindre sjokkert da jeg plutselig hadde tre gutter bak meg. Det var aldri noen tvil fra min side hvem jeg skulle velge, men det var likevel veldig kjipt å måtte være den som sendte hjem Mathias og Haakon. Det er absolutt to flotte gutter som fortjente å være der. 

Det har vært litt av en uke på Paradise allerede, og nå venter jeg bare i spenning på neste uke. Som dere kanskje har sett er det mye tårer på oss jentene, så det er absolutt ikke bare guttene som er følsomme på hotellet. Jeg har vel allerede vist at jeg er ganske følsom, haha. Jeg tror dere kommer til å se mye tårer fra meg fremover, for jeg gråter for absolutt alt. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg var ganske sliten første uken. Selv om det er kjempe morsomt å være på Paradise Hotel, kan det også være veldig krevende. Personlig var det veldig rart å bli filmet 24/7, spille mot mennesker du er veldig glad i og sende hjem folk. Jeg husker selv hvor høyt jeg ønsket å være der, så jeg kan se for meg hvor utrolig kjipt det måtte være å ryke etter bare noen dager. Ingen fortjener det ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “Følelser, tårer og parsermoni

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *