Må skjerpe meg

Categories Ikke kategorisert

Idag bestemte jeg, Andrea og Martine oss for å ha photoshoot. Andrea og Martine måtte faktisk vekke meg, wait for it… klokken 5!! Det verste er at jeg sto opp klokken 08.00 for å skrive kontrakt på leiligheten, så velger jeg å legge meg med engang jeg kommer hjem igjen. Fra og med imorgen skal jeg skjerpe meg, for jeg ønsker virkelig ikke å sove bort hver eneste dag. 

Snart skal PH-gjengen samles for litt taco og kveldens episode av Paradise Hotel. Jeg har allerede sett dagens episode, men det er alltid gøy å se det igjen. Jeg håper jeg snart skal bli vant til å se å høre meg selv på TV, kanskje det hjelper om jeg ser de samme episodene flere ganger, haha. Ha en fin kveld alle sammen ♥

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Må skjerpe meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *