Hotellets rævslikker

Categories Ikke kategorisert

Akkurat nå befinner jeg meg hjemme hos Martine og Morten sammen med resten av gjengen fra Paradise. Vi bestemte oss for å for å lage taco og se dagens episode sammen, veldig koselig! Det er utrolig morsomt å se alt vi har sagt om hverandre som vi ikke får høre før vi ser det på TV, haha. Jeg har allerede blitt hotellets rævslikker, men det er bare moro. Jeg tror ingen av oss tar oss nære av det vi sier om hverandre der inne, for vi alle vet at det ikke er personlig ♥

Nå skal jeg snart legge meg i håp om å komme meg opp til rett tid imorgen for å trene, blogge og gjøre noe fornuftig med dette livet, haha! 

5 kommentarer

5 thoughts on “Hotellets rævslikker

  1. Koselig bilde! Men her ser vi jo Martine, Grunde og en ny jente. Så litt spoiler kanskje, hehe:-)

  2. Linnea: Martine var allerede sluppet, og når det kommer til Grunde så henger alle PH deltakerne sammen uavhengig når de røk 😀 En ny jente er bestevenninnen til Martine, vennene våre er ofte med på disse samlingene vi har. Jeg skjønner likevel at dere som leser kan tenke at vi spoiler 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *