Behind the scenes

Categories Ikke kategorisert

Da vi reiste til Mexico fikk vi alle utdelt en telefon hver vi kunne ta bilder med inne på hotellet. Det er nå jeg angrer på at jeg ikke utnyttet muligheten mer å tok masse bilder, for det er utrolig hyggelig å ha noe å se tilbake på. Jeg tenkte uansett at jeg skulle vise dere de få bildene jeg har fått tilsendt, så får dere se litt mer hva som skjer behind the scenes. 

Nå skal jeg se dagens episode av Paradise, så skal jeg på trening sammen med Andrea før jeg skal møte Martine Lunde å spise middag ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “Behind the scenes

  1. Elsker bloggen din Sofie! <3 Er veldig glad for at du blogger om livet ditt, fantastisk kult og se hvor morro du har det med gode venner. Du er ei nydelig jente som er bare helt skjønn og se på! <3 Fortsett med det fantastiske du gjør, leser bloggen din ofte.. pluss, jeg går gjennom det samme flere ganger (bilder osv) fordi jeg blir aldri lei av bloggen din! 🙂 Håper du har det fint! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *