UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Det er to ting jeg ønsker å skrive her. Den ene tingen kan jeg ikke fortelle om helt enda, og den andre har jeg allerede nevnt 10 ganger. Dere kan sikkert tenke dere til hva det er? Ikke noe annet enn at jeg og Andrea har fått drømmeleiligheten ♥ Det er bare litt over 2 uker til jeg flytter til Oslo, wiii!!

UKENS NEDTUR
Den eneste nedturen denne uken er vel at jeg har hatt skikkelig problemer med å komme meg tilbake til min normale døgnrytme. Utenom det har denne uken vært helt perfekt, alt går virkelig min vei for tiden. Bank i bordet, hehe neida joda. 

UKENS TV-SERIE
Helt klart Paradise Hotel. Selv om jeg gruer meg litt til hver eneste episode er det utrolig gøy å følge med. Det er jo så alt for mye jeg har glemt at jeg har sagt og gjort, noe som gjør det både skummelt og veldig morsomt. 

UKENS SANG
Ed Sheehan – Happier. Herregud for en fin sang, jeg virkelig elsker den. Tror jeg hører på den 10-15 ganger om dagen, haha. Jeg kommer helt sikkert til å bli veldig lei den snart. 

UKENS CRAVINGS
Taco og avokado ♥ 

UKENS TANKE
Jeg tenker veldig mye på fremtiden. Det er ingen hemmelighet at livet mitt kommer til å bli veldig annerledes fremover, og jeg er veldig spent på hvilke muligheter jeg kommer til å få. Jeg er også spent på hvordan jeg kommer til å takle mitt nye liv. Jeg skal skrive mer om dette i et innlegg som kommer i kveld 

1 kommentar

1 thought on “UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *