Tør jeg egentlig dette?

Categories Ikke kategorisert

Jeg har fått mange spørsmål om hvordan livet som “kjendis” er. Jeg vil starte med å si at jeg ikke føler meg som en kjendis på noe som helst måte, for jeg er fortsatt den samme jenta jeg var før jeg ble med på Paradise. Det skal sies at jeg var veldig usikker på om jeg skulle takke ja eller ikke, for jeg visste ikke om jeg kom til å takle dette livet. Det å gå fra å være en helt normal jente til å plutselig være en veldig mange skulle ha en mening om skremte meg. Det er også mange fordommer mot akkurat dette programmet, så jeg var livredd for at venner og familie skulle tenke annerledes om meg. 

Etter mye om og men bestemte jeg meg for å ikke bry meg så mye om hva andre tenker og sier. Hadde mine nærmeste tatt avstand for at jeg valgte å være med på Paradise, sa det mer om de enn meg. Jeg fant også ut at jeg ikke kunne bry meg om hva alle andre mener, for de kjenner meg ikke. Akkurat nå er jeg evig takknemlig for at jeg takket ja til denne muligheten. Ikke bare har jeg møtt mennesker jeg ellers aldri ville møtt, jeg har også lært så utrolig mye om meg selv. Det høres kanskje rart ut, for jeg vet mange forbinder Paradise Hotel med fyll og sex. Noe som egentlig er veldig synd, for jeg kan love dere at det er så mye mer enn det. 

Det er ikke lett å være rundt de samme menneskene hver eneste dag “innesperret” på et hotell, uten noe som helst kontakt med omverden og de hjemme. Det var utrolig utfordrende å være i en slik situasjon, men likevel utrolig lærerikt. Det å bli filmet 24/7 er absolutt ikke lett, for man vil jo helst vise sine beste sider til dere som ser på. Jeg tror uansett ingen av oss kan si at vi er perfekte, og aldri gjør eller sier noe feil. Forskjellen på på meg og deg er at 400.000-500.000 skal se disse sidene. Jeg tror uansett jeg har godt av å se meg selv på TV, kanskje jeg ser noen nye sider jeg ikke visste om. Jeg tror det kan være både godt og vondt. 

Jeg må også bare si tusen takk til alle dere som har gitt meg så mange fine tilbakemeldinger. Selv om jeg ikke rekker å svare alle sammen skal dere vite at jeg leser absolutt alt, og jeg setter utrolig stor pris på det. Jeg syntes også det er utrolig hyggelig med alle dere som kommer bort til meg på gaten for å snakke å ta bilder. Jeg hadde aldri trodd at noen skulle kjenne meg igjen etter bare 6 dager på TV, så det er utrolig morsomt. Det er også gøy å møte alle dere som følger med på oss.

Sorry for et litt rotete innlegg, men akkurat dette er veldig vanskelig å forklare. Jeg tenkte å ha spørsmålsrunde med video snart, da er det kanskje litt lettere å få frem akkurat hva jeg mener. Nå skal jeg se dagens episode av Paradise, herreguud så spent jeg er. Nå er det jentene sin tur til å gråte, haha ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “Tør jeg egentlig dette?

  1. Jeg har egentlig veldig lyst å være med på paradise hotell men om noen år da siden jeg er for ung nå. Haha å jeg liker deg å Andrea inne på ph best Iår å heier på dere :*
    Gjerne Skjekk ut bloggen min<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *