Et stort savn

Categories Ikke kategorisert

Det begynner å nærme seg 3 måneder siden jeg så Celine sist. Jeg besøkte henne en liten tur i Trondheim rett etter jeg kom hjem fra Mexico, men jeg har ikke sett henne siden da. Jeg skulle egentlig reise til Trondheim i går for å tilbringe litt tid med Celine, men da det er så mye som skjer i Oslo kunne jeg ikke reise likevel. Jeg kjenner jeg gleder meg til å få leiligheten til meg og Andrea, sånn at jeg kan hente henne hjem igjen. Jeg har aldri vært så lenge borte fra hun før, så jeg kjenner virkelig hvor mye jeg savner hun nå. For dere som lurer så er Celine en hund og ikke et menneske, jeg har veldig kreative søsken som fant på navn til henne 🙂 

Nå er jeg hos Martine sammen med Amalie. Vi tenker oss ut en tur i kveld. Jeg har enda ikke vært ute i Oslo på en torsdag, så jeg håper det blir bra. Jeg hadde egentlig tenkt meg til Tønsberg for å begynne å pakke, men jeg sa heller ja til å bli med ut ikveld. Jeg tenker at jeg skal komme til Tønsberg i løpet av helgen, for jeg må virkelig begynne å pakke. Det er bare litt over 2 uker til vi får leiligheten, stress stress stress.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *