En klein mystory

Categories Ikke kategorisert

I går var jeg ute sammen med Martine og Amalie, noe som selvfølgelig var veldig moro. Vi dro på Horgans som var helt ok. Hadde det ikke vært for de jeg var sammen med tror jeg nok ikke de ville vært like gøy. Jeg skal ærlig innrømme at jeg fikk litt fylleangst når jeg så mystoryen min idag. Det var noe annet å legge ut  kleine snaps når det kun var vennene mine som fulgte meg, haha. Jeg skal være så ærlig å si at det var et par snaps jeg slettet med engang jeg våknet idag, så beklager til dere som måtte være vitne til noen alt for kleine snaps.

Nå må jeg komme meg på trening før jeg skal til Stine for å overnatte der. Jeg gleder meg virkelig til å få leiligheten min nå, for herregud så lei jeg er av å bo hos andre. Jeg har klær og ting hos sikkert 20 forskjellige personer, haha. Det er heldigvis bare litt over 2 uker igjen, det skal jeg vel holde ut.

1 kommentar

1 thought on “En klein mystory

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *