Når du ikke har matlyst

Categories Ikke kategorisert

Nå sitter jeg hjemme hos Andrea, og vi skal snart begynne å fikse oss for å dra ut i kveld. Jeg er egentlig syk så hvorfor jeg i det hele tatt tenker på å dra ut forstår jeg ikke. Jeg føler nesten jeg må drikke for å være sosial, for hele gjengen drar jo ut hver eneste helg. Jeg skal vel ikke si noe, for jeg er jo med på det selv. 

Her ser dere frokosten min forresten, haha. Jeg har spist utrolig lite siden jeg kom hjem fra Mexico, noe som absolutt ikke er bra. Derfor prøver jeg å spise “store” måltider når jeg først spiser. Det er utrolig viktig med næring, derfor prøver jeg å spise mest mulig mat når matlysten endelig er tilstedet. Jeg har aldri opplevd å miste matlysten før, så jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre for å få den tilbake. Jeg er utrolig glad i mat egentlig, så for meg er dette helt unaturlig. Om noen av dere har noen tips til hva man kan gjøre for å få matlysten tilbake, ROP UT!! Jeg tar i mot alle tips jeg kan få ♥

10 kommentarer

10 thoughts on “Når du ikke har matlyst

  1. Spis til faste klokkeslett!, gjerne litt ofte (2-3 time) Selv om du ikke er sulten, det trenger jo ikke være et stort måltid, men feks 1-2 knekkebrød og frukt! Da vil nok matlysten komme snikende tilbake <3

  2. Flotte bilder, men si ifra om dere får brus servert i Øl glass at det kan forekomme bot for resturanten! 🙂

  3. Elsker hvordan du kler deg ! Hvor har du kjøpt genseren du hadde på deg på innlegget? Den er så peen <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *