Hat/elsk forhold

Categories Outfit


Genser – H&M //  Bukse – Bikbok

Hva syntes dere om genseren min? Helt ærlig så har jeg et hat/elsk forhold til den. Jeg var veldig usikker når jeg kjøpte den, for det ene øyeblikket følte jeg at den var kjempe fin så var den plutselig utrolig stygg. Genseren er jo fin i seg selv, men fargen er litt spesiell syntes jeg. Fargen minner meg om sennep, og jeg hadde aldri trodd jeg kom til å gå rundt med en genser som ser ut som sennep flasken til Idun. 

Jeg tenkte bare jeg skulle minne dere på spørsmålsrunden som dere kan finne her. Spørsmålsrunden avsluttes imorgen, og jeg håper på å ha svarene ferdig i løpet av morgendagen. 

7 kommentarer

7 thoughts on “Hat/elsk forhold

  1. finner ikke genseren noen plass! 🙁 har vært i typ fire hm-butikker, hvor kjøpte du den? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *